Niet tevreden?

Ben je niet tevreden over de hulp of de gang van zaken, aarzel dan niet om je behandelaar aan te spreken. Die staat open voor kritiek! Meestal lukt het om samen op te lossen wat er speelt en op goede voet verder te gaan. Heb je het idee dat je kritiek of feedback niet serieus genomen wordt, dan kun je een klacht indienen via ons klachtenformulier.

Klachtenprocedure

Als je er in eerste instantie samen met je behandelaar niet uitkomt, kun je gebruikmaken van onze klachtenprocedure. 

Kosten en betaling

Onder de 18 jaar

Ben je jonger dan 18? Dan valt je behandeling onder de jeugd-GGZ en zorgt de gemeente voor de betaling. 

 

Boven de 18 jaar

Ben je boven de 18, dan vergoedt je zorgverzekeraar de kosten van de behandeling geheel of gedeeltelijk. 

No show-beleid

Komt een gemaakte afspraak je niet uit, neem dan snel contact met ons op om een nieuwe afspraak te maken. Doe dat uiterlijk 24 uur van tevoren.

 

Als je op de dag van de afspraak ziek bent of het je toch niet lukt om te komen, bel ons dan om je af te melden.

 

Als je regelmatig niet of te laat afzegt, dan bespreken we met je hoe dit komt en hoe we dit kunnen voorkomen. Lukt het dan nog steeds niet om op tijd af te zeggen, dan kunnen we een bedrag van 50 euro per gemiste afspraak in rekening brengen. Dit laten we je van tevoren weten, het gebeurt nooit zomaar.

 

Vragen hierover? Neem contact op met je behandelaar.